De voordelen van VoIP telefonie ten opzichte van traditionele telefonie zijn overduidelijk. Er zijn dan ook steeds meer bedrijven, scholen en organisaties die overstappen op deze technologie voor telefonie. Doordat u met VoIP gebruik gaat maken van de internetverbindingen die er toch al zijn, zullen uw telefoonkosten snel gaan dalen.
De grootste voordelen van VoIP
- Veel goedkoper: gemiddeld 25% maar soms kunt u met VoIP tot 70% besparen op uw telefoonkosten.
- De kwaliteit van het signaal is veel beter. De mogelijk om in HD te bellen (hoge geluidskwaliteit).
- Overal waar internet is kan de VoIP dienst geïnstalleerd worden. Zo kan een thuismedewerker uitbellen met het zakelijke telefoonnummer en kan hij of zij ook inkomende telefoontjes ontvangen.
- Professionele functionaliteiten in de telefooncentrale zoals: keuzemenu, wachtrijen, voicemail en doorschakelingen.
- Onbeperkt aantal telefoongesprekken die tegelijkertijd plaats kunnen vinden.
- Mobiele integratie binnen de VoIP centrale. Hierdoor kan er met een zakelijk nummer gebeld worden met een mobiele nummer.
- Onderling gratis bellen binnen de eigen VoIP centrale
- Integraties met uw eigen CRM pakket: Gebruikers kunnen bijvoorbeeld eenvoudig vanaf hun computerscherm bellen met behulp van click-to-dial en select-to-dial. Bij inkomende telefoongesprekken verschijnt er automatisch een pop-up in beeld met klant- of relatiegegevens uit het CRM-systeem.
Meer weten over VoIP telefonie?
Heeft u interesse in een VoIP centrale van Van Laarhoven ICT? Wij helpen u graag. Neem contact met ons op voor meer informatie.